Zwrot i wymiana

ZWROT I WYMIANA

 

 

WYMIANA

 

Klient ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

 

  1. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: produkt jest nieużywany (poza zmianami w granicach zwykłego zarządu), czysty, pozbawiony zapachu (np: kremy, perfumy) z nieoderwanymi metkami oraz kompletny. Jakiekolwiek ślady użytkowania (poza zmianami w granicach zwykłego zarządu) uniemożliwiają wymianę towaru.

  2. Wymieniany towar należy odesłać na własny koszt na adres:

 

NIKOLETTA Izabela Enyama, Kozielec 2g, 86-022 Dobrcz;

 

  3. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć:

  • otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT

  • oraz wypełniony formularz wymiany – pobierz

 

 

  4. Aby proces wymiany przebiegł sprawnie prosimy o złożenie nowego zamówienia w sklepie Nikoletta.pl zaznaczając w uwagach, że jest to wymiana artykułu z zamówienia nr (tu należy podać numer zamówienia,z którego artykuł jest wymieniany).

  5. UWAGA: PIERWSZA WYMIANA JEST BEZPŁATNA

  • nie dotyczy produktów z działu “wyprzedaż”

  • darmowa wymiana tylko na terenie Polski

Przy kolejnej wymianie koszty wysyłki wymienianego towaru ponosi klient. Kwotę 11 zł należy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem. W tym wypadku koszt przesyłki będzie wyższy i będzie wynosić 14,50 zł.

  6. Jeżeli na stronie sklepu Nikoletta.pl nie będzie dostępny potrzebny dla Państwa rozmiar wówczas wymiana towaru nie będzie możliwa. W takiej sytuacji można dokonać zwrotu towaru lub wymienić towar na inny.

  7. Ewentualny zwrot lub dopłata należności wynikająca z różnicy ceny towarów wymienianych zostanie uwzględniona. O konieczności dopłaty zostaną Państwo poinformowani e-mailem, a w przypadku nadpłaty będzie ona rozliczona w terminie 14 dni od daty sfinalizowania wymiany.

 

Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez sklep Nikoletta.pl pokrywa sprzedawca.

 

ZWROTY

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo do rozwiązania umowy na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu.

 

Klient w ramach sprawdzenia towaru może zmienić go w granicach zwykłego zarządu. Dobrą praktyką jest, aby odsyłać towar w takim stanie w jakim sami chcielibyśmy go otrzymać.

 

W celu szybszego rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:

  • wypełnić formularz zwrotu – pobierz lub w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza podać dane niezbędne do zwrotu pieniędzy za towar (Imię, Nazwisko, nr konta lub adres do przekazu pocztowego)

  • towar odesłać na adres:

    NIKOLETTA Izabela Enyama

    Kozielec 2g

    86-022 Dobrcz

  • do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT.

 

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

   Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane:

 1 – na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu

 2 – przekazem pocztowym, jeśli taką opcję wybrał Klient bądź jeśli nie zostało podane konto bankowe (odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

 

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony w wyniku użytkowania), będzie odesłany na koszt klienta.

 

   Z procedury zwrotu i wymiany towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabyły towar na fakturę VAT, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.