Zlokalizuj przesyłkę

Drogi kliencie! Staramy się abyś miał pełną informację o stanie Twojego zamówienia na każdym etapie jego realizacji.

 

Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać maila potwierdzającego. Jeżeli nie otrzymałeś takiego maila to być może trafił on do spamu w twojej skrzynce mailowej lub nie przeszedłeś do końca procesu zamówienia.

 

Drugi mail jakiego powinieneś otrzymać:

  • Poinformuje Cię o otrzymaniu płatności – w przypadku płatności przelewem

  • Poinformuje Cię o wysłaniu zamówienia i kwocie pobrania – w przypadku płatności przy odbiorze

 

Na koniec powinieneś otrzymać:

  • Informację o wysłaniu zamówienia – w przypadku płatności przelewem

  • Informację o otrzymaniu płatności / zakończeniu zamówienia – w przypadku płatności przy odbiorze

 

Możesz także śledzić przesyłki wysłane na stronach przewoźników:

  Kliknij ⇒ Poczta Polska

  Kliknij ⇒ DPD

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, na każdym etapie zamówienia zawsze możesz skontaktować się z obsługą sklepu, mailem lub telefonicznie.