Regulamin

REGULAMIN sklepu internetowego Nikoletta.pl

 

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem www.nikoletta.pl jest własnością firmy NIKOLETTA Izabela Enyama wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Dobrcz pod numerem 1475,

NIP 953-158-11-29, Regon: 093102981z siedzibą w Kozielec 2g, 86-022 Dobrcz. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

 

ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienia w sklepie Nikoletta.pl można składać poprzez:

  • internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu,

  • telefonicznie na numer 516-030-760 w godz. 8.00 – 16.00 Pn. – Pt

  • lub e-mailem: sklep@nikoletta.pl lub nikoletta7@op.pl

 

2. Po złożeniu zamówienia poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.

 

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast

  b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili zarejestrowania wpłaty na koncie

  c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – w chwili autoryzacji karty

 

4. Termin realizacji zamówienia:

 

Przy każdym artykule jest określony czas wysyłki. Czas wysyłki do 24 h oznacza, że dany artykuł znajduje się w magazynie sklepu i jest dostępny "od ręki". Towary oznaczone innym czasem wysyłki (od 7 – 21 dni) są sprowadzane od dostawców. Zamówienie składające się z kilku artykułów jest wysyłane do klienta z chwilą skompletowania wszystkich towarów składających się na zamówienie.

 

UWAGA: termin otrzymania przesyłki = czas sprowadzenia towaru + czas dostawy

 

5. Formy płatności i koszty dostawy:

 

Dostępne są następujące formy płatności:

  • przy odbiorze

  • przedpłata przelewem

  • przedpłata poprzez PayU.pl – bezpieczne płatności online w Internecie.

  • Koszty dostawy zależne są od formy płatności oraz wartości zamówienia. Szczegóły dostępne są w zakładce "KOSZTY PRZESYŁKI"

 

6. Przesyłki zagraniczne.

 

Przesyłki zagraniczne realizowane są przy następujących formach płatności:

  • przedpłata poprzez PayU.pl – bezpieczne płatności online w Internecie.

  • przedpłata przelewem na konto (płatność z góry) Płatność następuje przed wysłaniem przesyłki do osoby zamawiającej lub też pod adres przez nią wskazany. Prosimy o wpłatę w ciągu 14 dni.

 

 Numer rachunku IBAN: PL 08 1050 1139 1000 0091 0890 6208

 kod BIC/SWIFT: INGBPLPW

 tytuł przelewu “zamówienie nr xxx”

 Wpłata na konto kwoty przekazanej w powiadomieniu stanowi warunek wysyłki towaru.

 Towary wysyłane są Pocztą Polską .

 Szczegóły dotyczące kosztów przesyłek zagranicznych znajdują się w zakładce "PRZESYŁKA ZAGRANICZNA"

 

7. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu – paragon lub na życzenie klienta faktura VAT. Dowód zakupu jest wystawiany w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

 

WYMIANA

 

Klient ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania (poza zmianami w granicach zwykłego zarządu), nie może być zniszczony ani uszkodzony.

 

Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem "wymiana".

 

UWAGA: PIERWSZA WYMIANA JEST BEZPŁATNA

 

  • darmowa wymiana nie dotyczy produktów z działu “wyprzedaż”

  • darmowa wymiana tylko na terenie Polski

 

Przy kolejnej wymianie koszty wysyłki wymienianego towaru ponosi klient. Kwotę 11 zł należy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem. W tym wypadku koszt przesyłki będzie wyższy i będzie wynosić 14,50 zł.

 

ZWROTY

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, klient ma prawo do rozwiązania umowy na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu.

 

Klient w ramach sprawdzenia towaru może zmienić go w granicach zwykłego zarządu. Dobrą praktyką jest, aby odsyłać towar w takim stanie w jakim sami chcielibyśmy go otrzymać.

 

W celu szybszego rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:

  • wypełnić formularz zwrotu (dostępny w zakładce “Zwrot i wymiana”) lub w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza podać dane niezbędne do zwrotu pieniędzy za towar (Imię, Nazwisko, nr konta lub adres do przekazu pocztowego)

  • towar odesłać na adres:

    NIKOLETTA Izabela Enyama

    Kozielec 2g

    86-022 Dobrcz

  • do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.

 

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

 

   Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 14 dni. Pieniądze zostają przekazane:

 1 – na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu

 2 – przekazem pocztowym, jeśli taką opcję wybrał Klient bądź jeśli nie zostało podane konto bankowe (odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

 

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, zabrudzony lub uszkodzony w wyniku użytkowania), będzie odesłany na koszt klienta.

 

   Z procedury zwrotu i wymiany towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabyły towar na fakturę VAT, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

 

REKLAMACJE

 

1. Wszystkie towary oferowane przez sklep www.Nikoletta.pl są nowe i objęte gwarancją.

 

Jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zauważy w nim wady np. uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne, może skorzystać z procedury reklamacyjnej.

 

Zareklamowany towar prosimy wówczas przesłać na własny koszt z dopiskiem "reklamacja" z dołączonym dowodem zakupu. Należy podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe i nr konta, na który mają zostać zwrócone należności. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji możemy zaproponować Klientowi trzy rozwiązania:

  • zwrot gotówki (wartość towaru + koszty przesyłki)

  • wymianę towaru na wolny od wad

  • wymianę na inny towar o tej samej wartości

 

Po otrzymaniu od Klienta informacji dotyczącej sposobu rozwiązania reklamacji zostanie ona zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych.

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 1997 r. o ochronie danych osobowych, uzyskane w trakcie działalności sklepu dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.